Δευτέρα 14 Μαΐου 2007

par...alogίζομαι

Αυτό το κείμενο είναι αφιερωμένο στον παράλογο. Οπότε κι εγώ είπα να παραλογιστώ και να το βγάλω "ον λάιν".


1: Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να εχω επιτύχει τους στόχους μου προσωπικούς και επαγγελματικούς και να απολαμβάνω τη ζωή μου με καλή παρέα προσωπική και να είμαι ήρεμος.

2: Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ξυπνητήρι αρχικά αλλά και η συνήθεια να ξυπνάω νωρίς.

3: Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Τι με ρωτάς τώρα; Συνεχώς γελάω. Δεν υπάρχει στιγμή που να μην το κάνω. Το μεσημέρι αν θέλεις να γίνω πιο συγκεκριμένος.

4: Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η χαρά. Είμαι συνεχώς χαρούμενος και ευδιάθετος.

5: Το βασικό ελάττωμά σας;
Δεν εκφράζω αυτά που νιώθω. Είμαι πολύ εγωιστής.

6: Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που κάνουμε αλλά όταν τα κάναμε το θέλαμε και το γουστάραμε.

7: Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τη Σαμάνθα απο το Sex and the City.

8: Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι νυκοκυρές σε απόγνωση.

9: Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αχ δεν ξέρω. Μια διαδρομή θα σου πω που λατρεύω. Θεσσαλονίκη - Λάρισα και αντίστροφα με το τραίνο.

10: Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο κοέλο θα σου πω αλλά, δεν είναι και απόλυτο αυτό.

11: Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Σε έναν άντρα. Χμμμμ....Θα σου πώ τι κοιτάζω πρώτα και είναι και κάτι που προτιμώ σαν αρετή. Πόσο large τύπος είναι. Αλλά πάνω απο όλα να είναι ευχάριστος τύπος και να έχει γοητευτικό χαμόγελο.

12: ... και σε μια γυναίκα;
Κοιτάζω πρώτα το στήθος. Είναι το πρώτο που μετράει. Μετά κοιτάζω αν ξέρει να ρίχνει έναν άντρα και το πως μπορεί να τον γοητεύσει και φυσικά να ΜΗΝ είναι πουτάνα (μεταφορικά και κυριολεκτικά)

13: Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Τι να σου πώ. Δεν ασχολήθηκα ποτέ, δεν ξέρω.

14: Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
New york new york (και απο τον Moby και απο τη Liza Mineli).

15: Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Αυτό που γράφω εγώ τώρα.

16: Η ταινία που σας σημάδεψε;
Δεν ξέρω. Δεν θυμάμαι. Δεν συγκρατώ ταινίες. Ίσως το... ή το άλλο... δεν θυμάμαι.

17: Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν έχω. Σιγα μην είχα και αγαπημένο ζωγράφο. Αυτός που θα μου κάνει το πορτρέτο μου καλά.

18: Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πράσινο ασυζητητή.

19: Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Μέχρι τώρα; Το οτι δεν αγχώνομαι και πολύ για τίποτα και τα κάνω όλα στο χαλαρό.

20: Το αγαπημένο σας ποτό;
Νερό με δύο φέτες λεμόνι κι ένα καλαμάκι παρακαλώ.

21: Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το οτι κάποιες φορές μιλάω απερίσκεπτα.

22: Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τους δήθεν και τα δήθεν γενικότερα.

23: Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Μουσική, ίντερνετ και sex.

24: Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην πετύχω τα όνειρά μου και τους στόχους μου.

25: Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Εκεί που εγώ δεν θεωρώ οτι πρέπει να πώ αλήθεια.

26: Ποιο είναι το μότο σας;
Ε, καλά. Δεν έγινε και τίποτα όλα καλά θα πάνε.

27: Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Λες να έχω καθήσει να το σκεφτώ;; Σίγουρα πάντως δεν θα ήθελα να το ξέρω οτι θα πεθάνω.Ίσως στον ύπνο μου, έτσι απλά και ήρεμα.

28: Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δεν θα ήθελα να μου πεί τι αμαρτίες έχω κάνει και να τις κρίνει πάνω απο όλα.Το φοβάμαι λίγο αυτό.

29: Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στην καλύτερη όπως πάντα. Και μην ακούτε τι λένε οι κακές γλώσσες.

6 σχόλια:

par...alogos είπε...

Είναι η πρώτη φορά που μου αφιερώνουν κείμενο...
Βέβαια θα προτιμούσα να το έχει κάνει κανένα καλό γκομενάκι αλλά ας όψεται!!! :P
Ευγε φίλτατε, εύγε....

Grigsgr είπε...

ti axaireytos pou eisai.
den eprepe na to kanw oute ayto. ts ts ts ts ts ....
kai den mou les re filtate paraloge. esy ti katalabaineis apo to keimeno ayto?

par...alogos είπε...

Πωπω...ούτε μια πλακίτσα...
:P

Grigsgr είπε...

den mou apanthses omws sthn erwthsh. esy apo ayta ta keimena oson ta apantan ti katalabaineis?
mazeyeis tis apanthseis? ti kaneis?

par...alogos είπε...

Μα δεν το δημιούργησα εγώ το ερωτηματολόγιο...
It `s just a blog game... ;)

Grigsgr είπε...

ok then.
Let's play.
Come on everybody