Τρίτη, 24 Ιουλίου 2007

Διαμαρτυρία


"Αγαπητέ (ή) συνδρομητή (τρια),

Με την επιστολή μας αυτή θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι, παρ' όλες τις οχλήσεις μας, εξακολουθούν να εκκρεμούν εκπρόθεσμες οφειλές από τη χρήση της τηλεφωνικής σας σύνδεσης με αριθμό ********** ύψους Χ Ευρώ.


Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι η μη άμεση εξόφληση της οφειλής θα επιφέρει την εφαρμογή των όρων που προβλέπονται από τη μεταξύ μας σύμβαση*.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη προβεί σε εξόφληση της οφειλής σας, παρακαλούμε να αγνοήσετε την επιστολή αυτή.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση να επικοινωνήσετε ατελώς με το Κέντρο Τηλεφωνικής Ενημέρωσης Εκπρόθεσμων Λογαριασμών του ΟΤΕ στο 1305 (Δευτέρα - Παρασκευή, εκτός αργιών, ώρες 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.)."

Αυτό ήταν το κείμενο που έλαβα πριν απο λίγες μέρες απο τον ΟΤΕ. Σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που το έχει λάβει. Έρχομαι όμως εγώ και ερωτώ. Αυτός ο κύριος Σ. Μπουζιάνης νομίζει μάλλον οτι ζούμε στην τέλεια χώρα όπου όλα λύνονται κατευθείαν και με τις καλύτερες λύσεις. Ε, αν το νομίζει αυτό τότε κάνει λάθος. Δεν δημοσιεύω το κείμενο που περιείχε το χαρτί επειδή δεν ξέρω τι άλλο να κάνω και επειδή θέλω κάτι να γράψω αλλά πραγματικά το θεώρησα χαζό και χωρίς σκέψη το να μου στείλουν κάτι τέτοιο.
Τώρα θα μου πείτε γιατί. Επειδή το συγκεκριμένο χαρτί αναφέρεται σε λογαριασμούς τους οποίους δεν είχα εξοφλήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή, μόνο που εμένα ο συγκεκριμένος κύριος δεν με ρώτησε αν μπορώ να τους εξοφλήσω ή, αν μπορούμε να κάνουμε κάποια ειδική ρύθμιση. Ναι το ξέρω οτι ζητάω πολλά, το θέμα είναι πως ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΖΗΤΑΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. Δεν είμαι υποχρεωμένος πιστεύω να πληρώνω κάτι το οποίο δεν χρειάζομαι. Ζήτησα τηλεφωνική γραμμή απο την ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ που ήρθα Θεσσαλονίκη, όμως δεν με ρώτησε κανείς για ποιο λόγο τη θέλω.
Ήθελα και θέλω την τηλ. γραμμή για να έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο, τηλέφωνα μπορεί να κάνω συνολικά και 10 στο τρίμηνο (αν και απο οτι βλέπω στην ανάλυση είναι περισσότερα, να είναι καλά οι εξυπηρετήσεις πελατών των εταιριών), που συνολικά όλα αυτά κοστίζουν και 10-15 ευρώ. Εντάξει το δέχομαι, αλλά απο τη στιγμή που εγώ θέλω την τηλ. γραμμή - όπως προείπα - για διαδίκτυο μόνο, γιατί είμαι αναγκασμένος να πληρώνω το πάγιο της γραμμής και όχι μόνο το πάγιο για το διαδίκτυο και να πληρώνω επιπλέον απλά τα χρήματα για τις κλήσεις που κάνω; Μήπως γιατί κανείς δεν το σκέφτηκε; Μήπως επειδή δυστυχώς ο ΟΤΕ είναι ο κυρίαρχος στην Ελλάδα; Μήπως επειδή ο συγκεκριμένος κύριος και όλοι οι υπόλοιποι που δουλεύουν μέσα στη συγκεκριμένη εταιρία έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ έκπτωση και δεν έχουν πρόβλημα; Συγνώμη αλλά εγώ έχω. Γι'αυτό και ελπίζω λίαν συντόμως να "την κάνω" απο τον ΟΤΕ. Ας το κλείσω όμως εδώ το θέμα γιατί μπορώ να παραπονιέμαι για πολύυυυυ ακόμη.


Σημ. Όταν έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο στην τηλεφωνική σου γραμμή πληρώνεις, το πάγιο για να έχεις τη γραμμή (30+ ευρώ απο οτι είδα στην τελευταία ανάλυση/2μηνο), τα πάγια για τη γραμμή xDSL/μήνα και τα πάγια για την πρόσβαση στο διαδίκτυο με ταχύτητες xDSL.

3 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αλλαξε εταιρια!!!!
Οι περισσοτεροι αυτο κανουν!!!

Grigsgr είπε...

Μην το λες έτσι απλά όμως καθώς για να το κάνεις αυτό θα πρέπει η εταιρία να σε καλύπτει με το δικό της τηλεπικοινωνιακό δίκτυο και όχι μέσα απο τον ΟΤΕ. Αυτό περιμένω. Πλέον ήδη μια άλλη τηλεπικοινωνιακή εταιρία με καλύπτει και έχω κάνει ήδη την αίτηση. Εις αναμονή λοιπόν των εξελίξεων...

porn0star είπε...

ΑΛΛΑΞΕ ΕΤΑΙΡΙΑ. ΤΕΛΟΣ. :)