Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007

One big happy family

Διαπίστωση.
Τελικά όλοι μας είμαστε πολύ υποκριτές. Αυτό που λέω το βασίζω στο εξής γεγονός.

23 Αυγούστου 2005
Πανηγύρι σε ένα χωριό και με πήραν τηλέφωνο κάποιοι φίλοι μου, που είχαν πάει, για να μου πούν πόσο ωραία περνάνε και που εγώ δεν ήμουν. Στις 6 το πρωί. Στο background να ακούγεται το κλαρίνο, το οποίο του έδινε και καταλάβαινε και για να συνεννοηθούμε έπρεπε εγώ να φωνάζω, για να ακούγομαι πιο πάνω απο το κλαρίνο ούτως ώστε να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε. Τρία λεπτά μετά, κάποιοι απο τη γειτονιά, είχαν βγει στα παράθυρα και φωνάζανε επειδή εγώ φώναζα για να συνεννοηθώ (υποθέτω πως δεν χρειάζεται να πω οτι και τα δικά μου παράθυρα λόγω ζέστης ήταν ανοιχτά οπότε ακουγόμουν έξω). Τέλος πάντων εγώ το έκλεινα εκείνη την ώρα ούτως η άλλως το κινητό οπότε κλάι μάιν.

Ξημερώματα 11 Ιουλίου 2007 (5 το πρωί)
Το ζευγάρι που μένει κάτω απο εμένα μαλώνει. Δεν πολυ-κατάλαβα γιατί αλλά απο όσο μπόρεσα να καταλάβα μέσα στον ύπνο μου τέτοια ώρα επειδή εκείνος πρέπει να την κεράτωσε. Εκείνη να φωνάζει και να είναι εκνευρισμένη τα μάλα. Εκείνος να είναι επίσης εκνευρισμένος αλλά να είναι πιο cool. Αυτή να φωνάζει, αυτός να προσπαθεί να την καλοπιάσει, στο τέλος κατάντησαν να βρίζονται και εκείνη να φεύγει χτυπώντας πόρτες (5 το πρωί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) και βρίζοντας λέγοντας του να πηδ*ει άλλη απο εδώ και πέρα και πολλά ακόμη που δεν μπορώ να τα γράψω. Μας διαβάζουν και μικρά παιδιά. ΚΑΝΕΙΣ δεν βγήκε να πεί οτιδήποτε σε αυτούς που μπορεί να ακουγόντουσαν και πιο πέρα απο τη γειτονιά απλά. Όλοι τους άκουγαν. Ή είμαστε όλοι μας τόσο κουτσομπόληδες και περίεργοι ή κανείς δεν βγήκε επειδή ήταν καυγαδάκι μεταξύ ενός ζεύγους. Αν και εγώ γνωρίζοντας τη γειτονιά ξέρω οτι είναι το πρώτο. ΤΙ θα έχουμε να λέμε την επόμενη μέρα; Αυτό θα τροφοδοτήσει τους σιουράδες* για μέρες τώρα. Είναι λίγο υποκρισία αυτό και κάπου είναι ενοχλητικό. Μα να μην αλλάζουμε ποτέ σαν λαός εμείς οι Έλληνες.


*σιουράδες είναι οι παρέες απο γυναίκες που μαζεύονται στα χωριά (συνήθως) και κάθονται όλες μαζί. Εκεί δεν θέλετε να πάτε ποτέ να καθήσετε. Ακόμη και τα κουνούπια δεν περνάνε απο εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: