Εδώ διαβάζεις για όσα ΑΞΙΖΟΥΝ να τα γευτείς, να τα ακούσεις, να τα δείς και να τα βιώσεις. Σου προτείνω ΜΟΝΟ αφού τα έχω ζήσει.
Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007
So why should i choose ADSL?
Δείτε αυτό. Είναι απο τις πιο έξυπνες διαφημίσεις που έχω δει τον τελευταίο καιρό. Δεν θα την αναλύσω όμως. Απλά απολαύστε την. Και θα περιμένω και σχόλια.
pan, θέτεις ένα θέμα επι τραπέζης (λέμε τώρα τραπέζι) το οποίο χωράει πολύ κουβέντα και ακόμη περισσότερες ερμηνείες. Αρχικά να σου πω οτι εγώ είμαι σε άλλη εταιρία οπότε δεν γνωρίζω τι ακριβώς παίζει με το κέντρο εξυπηρέτησης της HOL. Απο εκεί και πέρα όπως και να το κάνεις είναι λίγο θλιβερό αυτό που γίνεται με τις εξυπηρετήσεις πελατών των εταιριών σταθερής τηλεφωνίας όπως και κινητής. Άτομα με ελλειπή πληροφόρηση αρκετές φορές, τεράστιοι χρόνοι αναμονής και κάποιες φορές αγενής εξυπηρέτηση. Ναι δεν είναι σωστό αυτό. Δεν δικαιολογώ κανέναν απλά ρίχνω ένα μέρος του φταιξίματος στις εταιρίες σταθερής. Και μιας και το είπαμε το θεματάκι. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΣΤΗ VODAFONE, Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗς ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ ΧΡΕΩΝΕΙ ΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ CC ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ 3 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ CC ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ;
4 σχόλια:
Μιας και με ξυπνήσανε νωρίς, να πω ότι η καμπάνια της hol τα σπάει.
Ειδικά με το άλλο video που έχω στο blog μου!!!
par...aloge απο εσένα πήρα την ιδέα. τα βίντεο αυτά είναι τρομερά. δεν τις έχω δει τις διαφημίσεις αυτές ακόμη.
είναι τρομερές
Μόνο διαφημίσεις ξέρει να φτιάχνει η HOL. Ακόμη δεν έφτασαν την έννοια της εξυπηρέτησης πελατών, όμως φαίνεται.
pan, θέτεις ένα θέμα επι τραπέζης (λέμε τώρα τραπέζι) το οποίο χωράει πολύ κουβέντα και ακόμη περισσότερες ερμηνείες.
Αρχικά να σου πω οτι εγώ είμαι σε άλλη εταιρία οπότε δεν γνωρίζω τι ακριβώς παίζει με το κέντρο εξυπηρέτησης της HOL. Απο εκεί και πέρα όπως και να το κάνεις είναι λίγο θλιβερό αυτό που γίνεται με τις εξυπηρετήσεις πελατών των εταιριών σταθερής τηλεφωνίας όπως και κινητής. Άτομα με ελλειπή πληροφόρηση αρκετές φορές, τεράστιοι χρόνοι αναμονής και κάποιες φορές αγενής εξυπηρέτηση. Ναι δεν είναι σωστό αυτό.
Δεν δικαιολογώ κανέναν απλά ρίχνω ένα μέρος του φταιξίματος στις εταιρίες σταθερής. Και μιας και το είπαμε το θεματάκι. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΣΤΗ VODAFONE, Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗς ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ ΧΡΕΩΝΕΙ ΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ CC ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ 3 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ CC ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ;
Δημοσίευση σχολίου