Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Ad campains for the Greek Elections of 2007

Θα αναφερθώ μόνο στις τηλεοπτικές καμπάνιες για τις εκλογές του 2007 καθώς τις έντυπες τις έχω δεί και μπορώ να πω οτι μου άρεσαν κάποια πράγματα. Θα το σχολιάσω λίγο στο τέλος.


Ας πάμε τώρα στα τηλεοπτικά. Εκεί βέβαια υστερώ καθώς δεν έχω πολύ χρόνο για να βλέπω τηλεόραση και δεν βλέπω πολύ τηλεόραση πλέον. Είδα όμως τη διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ την οποία είδα και στο ίντερνετ. Δεν μπορώ να καταλάβω, είδαν οτι το να κάνεις διαφημιστική καμπάνια και να βάζεις σλόγκαν σου οχι τα κλασσικά που έβαζαν πάντα αλλά, τρείς λέξεις οι οποίες στο σύνολό τους προσδίδουν μια άλλη έννοια πιο βαθιά να το πω η απλά σε βάζει να σκεφτείς και λίγο είναι της μοδός (οχι της μόδας :P ).
Τέσπα, Η καμπάνια του ΠΑΣΟΚ λέει "Σιγουριά - Ελπίδα - Προοπτική". Και όταν δεν τα έλεγε όλα αυτά έγινε κάτι; ΤΙΠΟΤΑ. Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου. Νομίζουν πως έτσι καταφέρνουν κάτι; Ρε παιδιά, το έβγαλε μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών "Απλά - Ελεύθερα -Συναρπαστικά" όμως το εννοεί. Είναι η καινούργια φιλοσοφία της εταιρίας. Να το γράψουν τα κόμματα, δηλαδή ΚΑΤΑΝΤΙΑ. Αφου δεν πρόκειται να γίνει τίποτα και δεν θα μπορέσουν να κάνουν οτιδήποτε γιατί τα γράφουν. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ; Αυτό θα γίνει και γίνεται ούτως η άλλως. Τέλος πάντων.
Τις υπόλοιπες διαφημιστικές καμπάνιες δεν τις έχω δεί αν και νομίζω οτι κάπου είχε πάρει το μάτι μου της ΝΔ να παίζει στα γρήγορα και τη βρήκα πολύ χαζή διαφήμιση.



Ας περάσω μια βόλτα απο τις έντυπες να πω μόνο δύο πραγματάκια.

- Μου άρεσε που το ΚΚΕ που κατάλαβε πως το να διαφημίζεσαι είναι σωστό και θεμιτό και όχι κάτι κατακριτέο επειδή έχει σχέση με το κεφάλαιο. Επιτέλους μπας και αλλάξουν και νοοτροπία.
- Μου άρεσε η διαφήμιση του ΣΥΡΙΖΑ με τα χέρια που σχηματίζουν ένα αστεράκι. Δεν θα την αναλύσω αλλά να πω οτι έχει πολύ ωραία χρώματα και ειδικά στις γιγάντιες τις αφίσες φαίνεται πολύ γαμάτη και πως το αστέρι είναι πολύ έξυπνα σχεδιασμένο και δεν το καταλαβαίνεις οτι είναι απο χέρια αν δεν το προσέξεις. Κατα τα άλλα απο νοήματα και λοιπά δεν ξέρω και δεν κάθησα να ασχοληθώ.

Συνεχίζουμε το δρόμο για τις εκλογές λοιπόν περιμένοντας καινούργιες κινήσεις, πράξεις και ομολογίες. Μην ξεχνάμε Η ΔΕΘ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: